WOC-huoltokeskus Paketit

Valitse organisaatiollesi sopiva hälytysten hallinnan ja valvonnan taso

Peruspaketti

Sisältyy kaikkiin palveluihin

Painopiste: Luotettava hälytysten edelleenlähetys

  • Varmistaa, että kaikki kriittiset hälytykset asiakasjärjestelmistä toimitetaan viipymättä oikeille tiimeille.
  • Sisältää ajoitetut raportit läpinäkyvyyden takaamiseksi.
  • Asiakkaan sisäinen IT- tai operatiivinen tiimi on edelleen vastuussa ratkaisuista.

Sopii parhaiten:
Organisaatiot, joilla on vahvat sisäiset tiimit, jotka hallitsevat ongelmia suoraan, mutta tarvitsevat luotettavaa hälytystä ja raportointia.

Edistynyt paketti

Valinnainen päivitys

Painopiste: Ennakoiva hälytysten seuranta ja palvelutasosopimusten tuntemus

  • Palvelukeskus ei ainoastaan välitä hälytyksiä, vaan myös valvoo tikettijärjestelmääsi varmistaakseen, että ongelmia käsitellään.
  • Muistutukset ja eskalointi käynnistyvät, jos hälytyksiä ei ratkaista.
  • Näkyvyys SLA-rikkomuksiin ja avoimiin tapauksiin.
  • Kaikki peruspaketin ominaisuudet sisältyvät.

Sopii parhaiten:
Organisaatiot, jotka haluavat hallitun valvontatason varmistaakseen, ettei yhtäkään hälytystä jätetä huomiotta ja että toiminnan suorituskykyä ylläpidetään jatkuvasti.

Vertaile paketteja

Ominaisuudet

Perus

Edistynyt

Hälytysten edelleenlähetys

Ajoitetut raportit

Lippujärjestelmän valvonta

Automaattiset muistutukset

Eskalaation hallinta

Palvelutasosopimusrikkomuksen näkyvyys

Miksi valita WOC-huoltokeskus?

Ei ohitettua hälytystä

Varmista, että jokainen kriittinen hälytys saavuttaa oikean tiimin ja saa ansaitsemansa huomion

Jatkuva seuranta

24/7 valvonta operatiivisen kunnon ja hälytysten hallintaprosesseihisi

Täysi läpinäkyvyys

Säännölliset raportit ja näkyvyys järjestelmän kuntoon ja reagointikykyyn

Oletko valmis parantamaan hälytystenhallintaasi?

Ota yhteyttä ja keskustele siitä, mikä Service Center -paketti sopii organisaatiollesi parhaiten.